Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Έμαθα κάτι που δεν ήξερα.. Δεν μου είπες ποτέ...

Στεναχωρήθηκα λίγο.. για να είμαι ειλικρινής. Είναι περίεργη η ζωή..

Άδικο!!! Παράλογο;;;;

Πρέπει να παλέψεις για αυτήν... Και να τη ζήσεις όσο καλύτερα μπορείς...

Είναι τόσο μικρή... Και έχεις τόσα πολλά να κάνεις.



Σου χαρίζω αυτήν την εικόνα.. Για να σε ταξιδεύει...

Αμέτρητες ευχές απ'την καρδιά βγαλμένες για μιά ζωή γλυκειά όπως εσύ.

Χρόνια Πολλά, κοριτσάκι μου..

Χρόνια αληθινά, μόνο με χαρά και αγάπη..

Σ'αγαπώ πολύ, Xaroylita.

Y.Γ: 8/3/2009

4 σχόλια:

jacki είπε...

Εντάξει... Είναι και το άσμα, είσαι κι εσύ.. Νιώθω ώρες ώρες πως δε μου αξίζει που σε γνώρισα.. Είσαι υπέροχη ψυχή.. Τόσο όμορφη ψυχή.. Σε ευχαριστώ.. Τόοοοσο πολύ σε ευχαριστώ.

xaroylita είπε...

Mα, τι λές...

Είσαι η φίλη που δεν γνώρισα ποτέ..

Αυτός ο άνρθωπος που είναι τόσο μακριά αλλά συνάμα δίπλα μου..

Και θα αναρωτιέσαι τί έκανες και νιώθω έτσι..

Είσαι εδώ για μένα.. Όποτε νιώσω μόνη, όταν θέλω κάτι να πώ ξέρω πως είσαι εδώ για να μ'ακούς..

Πάντα μα πάντα στη ζωή μου, ώσους ανθρώπους κι αν γνώρισα δεν εμειναν.. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ.. Δεν ξέρω τί φταίει..

Εγώ σε ευχαριστώ που υπάρχεις!!!!

El Corazon είπε...

Υπάρχουν ακόμα ανθρωποι χαρουλίτα μου !!
Ακόμα κ αν είναι μακρια μας,ίσως ετσι να είναι καλύτερα..

Μακρια στην αποσταση λένε κοντα στην καρδιά..

Φιλιά καληνυχτα

xaroylita είπε...

El corazon: Έτσι είναι γλυκειά μου.. Πολύ σωστό αυτό που λές..

Μακριά στην απόσταση, μέσα στην καρδιά..

Φιλιά πολλά.